Business

Tipologii DISC pentru dinamica în echipă 

Tipologii DISC pentru dinamica în echipă 

Tipologii DISC pentru dinamica în echipă sunt elemente utile pentru a îmbunătăți comunicarea, productivitatea și rezultatele obținute în echipă și individual. Ți se întâmplă să-ți fie greu când lucrezi la un proiect de grup? Există colegi pe care par să…
Comunicarea empatică în leadership

Comunicarea empatică în leadership

Comunicarea empatică în leadership presupune empatie, o abilitate importantă cu care poți construi un mediu de încredere și relații pozitive în echipă.  Specialiștii spun că empatia este capacitatea de a înțelege și de a împărtăși sentimentele altor oameni cu…
Comunicare eficientă la locul de muncă 

Comunicare eficientă la locul de muncă 

Comunicare eficientă la locul de muncă este crucială pentru a obține rezultate optime și a menține un grad ridicat de satisfacție. „Cea mai mare problemă a comunicării este iluzia că ea s-a întâmplat.” spunea George Bernard Shaw. 
Setarea limitelor la locul de muncă

Setarea limitelor la locul de muncă

Setarea limitelor la locul de muncă oferă un sentiment de siguranță și ne permite să ne prioritizăm nevoile, dorințele și valorile. Ele sunt sănătoase pentru că ajută la stabilirea respectului reciproc, promovează bunăstarea emoțională și mențin o comunicare sănătoasă.
Mindset sănătos pentru atingerea obiectivelor

Mindset sănătos pentru atingerea obiectivelor

Cât de des îți stabilești obiective? Cât de des îți revizuiești lista? Știm cu toții că stabilirea obiectivelor este importantă, este esențială să putem înainta. Îți dau direcție și scop. Din păcate, nu suntem toți conștienți de asta. Din…
Setarea de obiective

Setarea de obiective

Setarea de obiective nu este ceva nou, cu siguranță. La urma urmei, mulți dintre noi ne stabilim obiective în viața personală. Să lămurim de la început: Ce sunt obiectivele? Sunt treptele către atingerea unui scopul. Obiectivele sunt afirmații concise,…
Harta nu este teritoriul

Harta nu este teritoriul

Suntem puși zilnic în situația de a lua decizii, de a trage concluzii și toate acestea provin din propria percepție asupra exteriorului. De aceea, e foarte important să înțelegem că “oamenii reacționează și răspund în conformitate cu hărțile interioare”…
Dezvoltarea personală a angajaților

Dezvoltarea personală a angajaților

Săptămâna trecută s-a întâmplat să discut cu doi oameni angajați la companii diferite care mi-au spus, în esență, același lucru despre modul în care se întâmplă lucrurile în compania lor: nu se simt apreciați, respectați la locul de muncă…
Darurile echipei interioare – partea 2

Darurile echipei interioare – partea 2

Sunt curioasă dacă te-ai regăsit în vreuna dintre vocile despre care am povestit săptămâna trecută, în partea întâi. ☺️Dacă nu, e posibil să nu fi discutat încă despre cea care e predominant activă la tine. Cel mai probabil este,…
Darurile echipei interioare – 1

Darurile echipei interioare – 1

Bine ai revenit la discuția despre Echipa Interioară și contribuția cu care a venit Virginia Satir, în construirea abordării NLP. Dacă nu știi despre ce vorbesc, citește și articolul „Fiecare dispunem de o întreagă echipă” pentru a avea o…
Managementul grupurilor

Managementul grupurilor

Am vorbit deja în 5 articole până acum, despre modelul VAKOG și apoi, pe rând, despre cum se manifestă Vizualul, Auditivul, Kinestezicul și Auditiv-Digitalul ca și forme de manifestare în comunicare și nu numai. În articolul de astăzi vreau…
Auditiv-digitalul, ca tipologie în comunicare

Auditiv-digitalul, ca tipologie în comunicare

În ultimele articole am vorbit despre modelul VAKOG și apoi, pe rând, despre fiecare dintre „actorii” acestui model în parte. Despre Vizual, Auditiv și Kinestezic poți citi și vedea dacă te regăsești. De la sfârșitul fiecărui articol poți descărca…
Walt Disney – strategii de succes

Walt Disney – strategii de succes

În articolul trecut am vorbit despre strategia Walt Disney de setare a obiectivelor, unde am descris cu ce daruri vin fiecare dintre aceste roluri adoptate de el. În acest articol, continuăm discuția despre cum putem folosi, în mod conștient,…
Kinestezicul, ca tipologie în comunicare

Kinestezicul, ca tipologie în comunicare

Până acum am vorbit despre modelul VAKOG, în general, precum și specific despre vizual și auditiv ca și tipuri de manifestare și comunicare. Cum ziceam și în articolele trecute, fiecare avem un mod specific prin care ne formăm experiența.…
AUDITIVUL, ca tipologie în comunicare

AUDITIVUL, ca tipologie în comunicare

Modul în care suntem predispuși să ne raportăm la lumea exterioară ne determină felul în care o interpretăm. Cu alte cuvinte, ca și persoane vizuale, vom fi mai impresionați de lucrurile pe care le vedem. Ca persoane focusate mai…
VIZUALUL, ca tipologie în comunicare

VIZUALUL, ca tipologie în comunicare

Încă de când ne naștem, avem o predispoziție către unul dintre simțuri, atunci când vine vorba să învățăm despre lume. Unii preferă să vadă pentru a înțelege lumea, alții mai degrabă rețin ce aud, în timp ce unii preferă…
Întrebări cu răspunsuri

Întrebări cu răspunsuri

Întrebările sunt foarte importante în viața noastră. Chiar dacă nu ne place, o întrebare bine pusă ne poate oferi răspunsurile căutate. Vrem, nu vrem, întrebările sunt foarte importante în viața noastră. Chiar dacă nu mereu ne place, o întrebare…
Comunicare asertivă

Comunicare asertivă

Comunicarea cea mai eficientă pentru o relație este clară, directă, sinceră și fără omisiuni, fără presupuneri sau „citirea gândurilor”. De multe ori, avem minunatul „obicei” de a ne supăra pe ceilalți pentru reacțiile lor. Lucrul important care ne scapă…
NLP – manipulare sau vindecare?

NLP – manipulare sau vindecare?

Până la urmă, ce este NLP-ul? Un set de tehnici de manipulare sau unelte pentru vindecare? Am tot purtat discuția asta în decursul anilor. Pe parcurs am observat că părerile sunt împărțite în 3:

Vrei să fii la curent cu articolele noi?

Vei primi până la maxim 2 articole pe lună! Citește privacy policy pentru detalii despre confidențialitatea datelor tale.

Coș0
Nu sunt produse în Coș
Continuă să cumperi
0